8 czerwca 2017 roku, w Inkubatorze Społecznej Przedsiębiorczości w Bielsku-Białej odbyła się międzynarodowa konferencja „Nowe technologie w kształceniu i doradztwie zawodowym”, zorganizowana przez Bielskie Stowarzyszenie Artystyczne Teatr Grodzki i wieńcząca projekt Erasmus+ „Count Me In 2” (CMI2, „Weź i mnie pod uwagę!”).
Wzięło w niej udział ponad 40 uczestników z kraju i zagranicy, w tym przedstawiciele wszystkich instytucji partnerskich: e-Learning Studios z Coventry (Wielka Brytania), Eldeberry AB ze Sztokholmu (Szwecja), Muzeum Sztuki Art Brut GAIA z Randers (Dania), Fundacja Symbiosis z Miskolca (Węgry) oraz BEST z Wiednia (Austria).
Poza wystąpieniami partnerów projektu, uczestnicy mieli również okazję wysłuchać dwóch znakomitych prelekcji: wykładu pani dr Marii Zając z SGH na temat potencjału nowoczesnych technologii w kształceniu oraz prezentacji pana Jarosława Jackowiaka z IBM, który przedstawił rolę sztucznej inteligencji w edukacji.
Koordynatorka projektu, Jolanta Kajmowicz-Sopicka z Teatru Grodzkiego, mówiła o stworzonych przez partnerów aplikacjach instruktażowych na urządzenia mobilne jako o przykładzie dobrej praktyki. Następnie zagraniczni partnerzy zaprezentowali wybrane aplikacje i wyjaśnili ich specyfikę. Z kolei szwedzki partner, David Powell, przedstawił moduły e-kształceniowe przeznaczone dla trenerów i instruktorów, stanowiące uzupełnienie omówionych aplikacji.
Pod koniec pierwszej części konferencji, Matthew Smith z e-Learning Studios opowiedział uczestnikom o kolejnych etapach powstawania intuicyjnego generatora aplikacji zaprojektowanego przez jego instytucję.
Po lunchu, uczestnicy wzięli udział w sesji warsztatowej, tworząc własne aplikacje pod kierunkiem Magdaleny Brzezińskiej z Teatru Grodzkiego i Matthew Smitha z e-Learning Studios.
Organizatorzy i prelegenci pragną jeszcze raz podziękować uczestnikom za zainteresowanie i ogromne zaangażowanie, dowodzące, iż projekt „Weź i mnie pod uwagę!” był potrzebny oraz przyniósł spodziewane efekty, wspomagając osoby z trudnościami w uczeniu się.