55 milionów powyżej 16 roku życia w Europie ma trudności z uczeniem się (2013 r.). Czy nowe technologie mogą przyczynić się do poprawy sytuacji w życiu codziennym, w procesie edukacji i na rynku pracy? W jakim stopniu proste aplikacje szkoleniowe CMI2 (www.cmi2.eu) na urządzenia mobilne mogą konkurować z wysoko zaawansowanymi technologicznie czytnikami ekranu czy urządzeniami do śledzenia wzroku? Do odpowiedzi na te i inne pytania zapraszamy do artykułu (w wersji angielskiej) pt. An intuitive app generator and accompanying e-learning modules as examples of successful assistive technology, autorstwa Magdaleny Brzezińskiej z TEATRU GRODZKIEGO, zamieszczonego w e-Mentorze, czasopiśmie naukowym SGH w Warszawie dedykowanemu e-edukacji, zarządzaniem wiedzą, e-biznesem i kształceniem ustawicznym. Serdecznie polecamy!
Intuicyjny generator aplikacji i towarzyszące mu moduły e-learningowe jako przykłady skutecznej technologii wspomagającej
Przeglądaj inne posty:
Wróć do poprzedniej strony