Slideshow

logo Fundusze Europejskie,Rzeczpospolita Polska,Śląskie.,Unia Europejskia

Kim jesteśmy?

Jak pomagamy?

Jak możesz pomóc?

Oferta sprzedaży samochodu marki Volkswagen T5

W związku z licznymi zapytaniami Sprzedający informuje o pisemnej formie złożenia oferty na zakup samochodu.

Przedmiot sprzedaży:

Volkswagen 7HC T5 Shuttle Kombi 1.9  diesel –  typ bus 8+1 przeszklony, dostosowany do przewozu osób z niepełnosprawnością (specjalna podłoga, mocowania, pasy, najazdy) drzwi tylne otwierane do góry. Homologacja do przewozu osób z niepełnosprawnością.

  • Przebieg 211 000 km.
  • Pierwszy właściciel.
  • Zakupiony w Volkswagen Poznań  w 2005r. – data I rejestracji: 1 grudzień 2005r.
  • Rok produkcji 2005r.
  • Udokumentowany przebieg i naprawy.

Projekt warsztatowy „Rzeka Białka”

rzeka_biala

W styczniu 2017 uczestnicy pracowni fotograficznej Warsztatu Terapii Zajęciowej „Jesteś Potrzebny!” pod kierunkiem instruktora Krzysztofa Tusiewicza rozpoczęli realizację projektu „Rzeka Białka”. Przez dwanaście miesięcy dokumentowali miejsca związane z rzeką Białą. Wyjeżdżali na plenery do Czechowic-Dziedzic, Bystrej, Mikuszowic. Często fotografowali rzekę w centrum i okolicach Bielska-Białej. Spotkali się z dwoma historykami: Erwinem Woźniakiem i Piotrem Kenigiem. W końcowym efekcie powstała mapa rzeki Białej w serwisie internetowym Mapy Google i mapa ścienna, którą można zobaczyć na warsztatowym korytarzu.

TEATR GRODZKI W GLASGOW – PROJEKT CC

 

projekt-cc

Trzeci miesiąc realizacji projektu „Stwórz lalkę – stwórz siebie. Teatr dla społecznej integracji” minął pod znakiem międzynarodowego szkolenia, zorganizowanego w szkockim Glasgow, gdzie siedzibę ma jeden z partnerów inicjatywy – The Citizens Theatre. W dniach 4-9 grudnia 2017 reprezentanci wszystkich organizacji partnerskich (16 osób) z Polski, Wielkiej Brytanii, Litwy, Włoch i Bułgarii pracowali wspólnie, poznając pod kierunkiem Teatru Grodzkiego metody z dziedziny sztuki lalkarskiej i psychodramy przydatne w edukacji.

TEATRALNE SUKCESY WARSZTATU TERAPII ZAJĘCIOWEJ „JESTEŚ POTRZEBNY!”

teatralne-sukcesy-TZ-04

Grupa teatralna działa w naszym Warsztacie Terapii Zajęciowej od początku jego istnienia czyli od roku 2004, a prowadzi ją aktorka-lalkarka Barbara Rau wspierana przez pozostałych instruktorów Warsztatu.

W październiku 2017 członkowie grupy wystąpili po raz pierwszy w nowym widowisku lalkowym pod tytułem „Miasto mojego dzieciństwa”, które opowiada o tym, jak kiedyś żyło się w Bielsku-Białej. Scenografię i lalki do przedstawienia przygotowała pracownia artterapii we współpracy z pracownią mody i pracownią stolarsko-introligatorską.

Wesołych Świąt

TG-swieta

KOLEJNA DOTACJA INSTYTUTU ADAMA MICKIEWICZA dla Teatru Grodzkiego Junior

CULTUREPL-poziom02 [Converted]

Po raz kolejny amatorska grupa Teatr Grodzki Junior działająca przy naszym stowarzyszeniu od 2003 roku otrzymała finansowe wsparcie Instytutu Adama Mickiewicza z Warszawy! Jeden z programów Instytutu – „Kultura polska na świecie” (https://iam.pl/pl/kultura-polska-na-swiecie) skierowany jest do artystów wszystkich dziedzin sztuki oraz osób zajmujących się upowszechnianiem i promocją polskiej kultury. Program ma na celu wsparcie uczestnictwa w wydarzeniach poza granicami kraju i już kilkakrotnie dofinansował zagraniczne występy zespołów teatralnych prowadzonych przez Teatr Grodzki.

STWÓRZ LALKĘ – STWÓRZ SIEBIE! INAUGURACJA NOWEGO PROJEKTU

IMG-20171020-WA0002

1 października rozpoczęliśmy realizację dwuletniego projektu w ramach programu ERASMUS+ (Partnerstwa Strategiczne na rzecz Edukacji Dorosłych). Przedsięwzięcie pod nazwą „Stwórz lalkę – stwórz siebie. Teatr dla społecznej integracji” jest realizowane we współpracy z czterema organizacjami z różnych części Europy. Są to: Citizens Theatre z Wielkiej Brytanii (Glasgow), Youth Centre Babilonas z Litwy (Wilno), Centro Per Lo Sviluppo Creativo Danilo Dolci z Włoch (Palermo) oraz Know And Can Association z Bułgarii (Sofia).

Podręcznik CMI2 – jak wykorzystać aplikacje w praktyce.

COUNT ME IN TOO-1

Projekt „Weź i mnie pod uwagę!” (Count Mi In Too, CMI2) dobiegł końca, przynosząc wymierne efekty, które przerosły oczekiwania tworzących go partnerów starających się stworzyć nowatorską metodologię pracy z osobami o szczególnych potrzebach edukacyjnych. W ramach projektu zbudowano generator prostych aplikacji instruktażowych, a także bank takich aplikacji oraz towarzyszących im modułów dydaktycznych (e-learningowych). Na końcowym etapie projektu, partnerzy zredagowali podręcznik metodyczny (http://teatrgrodzki.pl//wp-content/uploads/2017/10/COUNT-ME-IN-TOO.pdf) omawiający metodologię szkoleniową, pedagogiczne i edukacyjne kompetencje kluczowe dla osób o szczególnych potrzebach, generator aplikacji, wykorzystanie aplikacji w praktyce oraz to, jak generator może być używany w szkoleniu młodych ludzi z grup defaworyzowanych. Publikacja ta jest wyjątkowa także dlatego, że prolog do niej napisał pan Ádám Kósa, pierwszy niesłyszący członek Parlamentu Europejskiego używający do komunikacji języka migowego. Wierzymy, że podręcznik oraz pozostałe zasoby edukacyjne projektu CMI2 przyczynią się do wyrównania szans osób z problemami w uczeniu się i pomogą im odnieść sukces zawodowy.  

Więcej informacji o projekcie na stronie: www.cmi2.eu